Pages

Sunday 16 October 2011

program vb


Public Class Form1

    Private Sub Label1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Label1.Click

    End Sub

    Private Sub BTNKELUAR_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BTNKELUAR.Click
        End
    End Sub

    Private Sub BTNHAPUS_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BTNHAPUS.Click
        NPM.Text = ""
        NAMA.Text = ""
        JURUSAN.Text = ""
        JENJANG.Text = ""
        TAHUN.Text = ""
        NPM.Focus()

    End Sub


    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load
        JENJANG.Items.Add("D1")
        JENJANG.Items.Add("D3")
        JENJANG.Items.Add("S1")

        Call ADDTAHUN()
    End Sub
    Sub ADDTAHUN()
        Dim I As Integer
        For I = 2005 To 2012
            TAHUN.Items.Add(I)
        Next I
    End Sub

0 comments:

Post a Comment